Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Friday, December 17, 2010

people can change :)


Hello All , Assalamualaikum ;) 
Today is Friday , Hari yang paling mulia dalam ISLAM . 
i dont know what to do for today , have no plan yet . 


Mood for today :  Just relax  :)
Btw , today i like to say tiada apa yg lebih menenangkn melaink bila menghadap ALLAH . 
Ya , mmg x dinafikan . btw , kenapa arr , if sumone berubah , suma orang nak cakap , dia tu
 hangat-hangat tahi ayam la , kejap jak tu , Tripping jak tu , aduii kamu , biar lah org tu maw berubah pun , thats good apa  . you all supposed to be bersyukur la , pintu hati dya dah terbuka , tapi kita x boleh komen apa-apa . ne suma lumrah dunia , org mengata , kita mendengar , kita mengata , kita x sedar . Biasalah tu , kita mna buleh ttup mulut org kan , yg pntg Allah tu ttp memberi sebaik-baik pemberian kepada makhluknya yang bergelar MANUSIA . 
Btw , this is not me , this person is my fren . And sumone ody asked me , knapa dya tu tba2 ja berubh?
I said " biarlah dia , selagi perubahan dya tu baik tuk dia "
Aku bkn nak kata aku ne perfect , x mengata org , x mengumpat ,  yes i am , i admit it . 
Tapi cm apa yg org ckp KITA HANYA MANUSIA BIASA , MANUSIA BOLEH BERUBAH . 
aku happy dgn prbhan dia .Dan aku hrap , aku pn boleh berubh suatu hari nnti . 
okay lah , later aku post gy k , baca lah kalau nak :) 
comment it yea . 
Salam ~