Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Monday, December 5, 2011

original :D

RASHIKA SAFNIH :) 

yeah , it's me dude . haha . what ? fuglyy much ? =w= oh noo . you're right . 
what else ? i care ? noo . you're totally wrong . i dont ever care man :) 
im happy to be me , no one else like me right ? that's what i like . like what i said before , yeah , i was born full with imperfections . but i dont care . really . 

you know what ? im taken . by someone yang aku tak tau pun mcm mana dia bleh masuk dalam jalan cerita hidup aku ni. Aku tak tau lah mcm mana kami boleh dgn ajaibnya tiba2 terapat ? what the ? Apalah ayat aku tu , tunggang langgang :P LOL . whatever lah . memang failed Bahasa pun . ni yang main hentam ja :D okay , back to the topic , actually and sebenarnya . haha dulu aku mmg takda simpan perasaan pun dekat dia ni . Bayangkan betapa no feelingnya aku dgn dia smpai dia cerita lagi dia suka siapa and blablabla *privacy siket :P* aku mmg lgsung tak kesah. Tapi entah lah , kenapa sekarang aku dikurniakan perasaan sayang dekat dia . But i'd warning myself , dont trust a guy too muchh , it will hurt yourself one day :) that's the truth , even now , i was only sixteen . but i'd met various type of guy . but i 'd never and never be faithful to them , because of my perasaan yang sgt takut being PLAYED by guysss . sbb tu klu aku ragu2 ja aku mesti lepaskan that guy. because im afraid being played -.- tapi tu lah hakikatnya , now , i dah sayang gila dekat dia . Entah lah macam mana ni nanti , aku takut sgt dia yang tggalkan aku nanti .
Wanna know something dude ? Karma really hits me up . 
I'm afraid of changing . I'm not as tough as i wish i could be ;/ 

-EIKA-