Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Tuesday, December 20, 2011

silly night :)

I dont have an idea for what to post tonite actually :) 
But yes , this nite is silly night for me . 
playing a table hockey with my lil sister , eating so so so much . HAHA . yeah , dah gemuk dah ni :) 
Nak tau sebenarnya i sedih gila mlam ni , sedih sangat . The "him" yg selalu ada dalam blog aku ni , yang selalu jd the important point dalam blog ni dah tinggalkan aku :) nope lah , Dia bukan pergi mana pun . Just nasib tak menyebelahi kami . Maybe aku lebih tabah dari apa yang aku harapkan sebelum ni. before this aku rasa aku akan nangis kalau kami dah tak together , tapi kau tak nangis , ohh , aku rasa aku tau kenapa , maybe sebab aku tak sangka pun benda tu akan jadi . Cause i love him very very muchh . I dont know why , but Im sure , things happen with reason right ? :) Maybe i dont even know it , but he is . So , what i choose is , Just let him go . Yeah , i know you still love me . You told me just now right . But I dont know why , I dont think that we should "rujuk balik " Cause I think I cant make you happy like before , Its different . I dont know how to tell you this one , I cant explain it to you . Cause im afraid that i'll hurt you again -.- So , just let it be , Let you think that I already forget about you , But actually , I dont . Even once . I hope one day you will read my last post for you , I mean this one -.- Only by this post you can know what exactly I felt towards you ;'( You knwo what , since that day you let me go . I felt sad , bored , alone , no mood , fake smile , fake laugh , everything is FAKE you know . 
Okayyy , tak nak lah emosi lagi , cuma aku nak kau faham kat sini , aku tak nak layan kau bukan bermaksud aku tak sayang ko -.- aku sayang sangat kat kau , sebab tu aku buat kau macam ni . Aku nak sangat jadi orang penting dalam hidup kau, once again . But I cant , its too hard for me -.- Aku tak akan boleh bahagiakan orang yang dah lepaskan aku . Aku perlukan masa yang lama untuk percaya kau balik . Yea kau tak buat apa-apa spnjang tempoh kau lepaskan aku , tapi aku terlalu fikirkan , kenapa kenapa kenapa dan kenapa kau lepaskan aku . i want to know why ? you said you still love me , but why why why ? You want us to be friend , Aku dah pun layan kau macam kawan aku . but i know you dont like it . So what , kau nak kita jadi rapat ? I'VE CHANGE FOR YOU . Aku lepaskan org yang aku prnah sayang dan betul-betul syg aku , everything for you .sebab Aku SAYANG kau lebih dari orang lain . TAPI KAU TAK PERNAH HARGAI TU . kau tak pernah nak fikir positif . Aku luahkan dekat kau pasal dia bukan sebab aku nak dengan dia , just sbb aku nak share masalah aku dengan kau . You are special for me . tapi takpa , kau tak pernah pun sakitkan hati aku , kalau ada pun , aku dah lupa , dan aku dah maafkan :) sebab aku tau i've hurt you many times right ? im really really sorry , and im sorry for this . 


LASTLY , I still love you , so much <3 
Forget me , shika .