Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Sunday, January 1, 2012

I want someone that really love me .


Love me like this :') 

I wish my Crush check this out . 

Awwww , so sweet <3 I really want my crush buat macam ni dekat aku. Sumpah , sayang dia smpai bila-bila. Today aku sedih . Dah tinggal berapa hri lagi mau sekolah. TAK MAU TAK BEST ! semua lah. Aku tak suka -.- Sampai sekarang Crush aku still x nampak caring dengan aku. Tapi aku serius x kesah , i dont want dia find out pun about this :') malu malu malu plus malu gila. . hahaa , can you imagine macam mana aku tak mau dia tau tu (: Entah lah . kenapa kebelakangan ni aku asyik fikir pasal perasaan aku. I dont even know siapa Crush aku -.- i wish he was #ZAYN MALIK. hahahaha :D #perasanokay . Sudahlah , malas cakap pasal crush crush bagai ni . Wasting time and menyeksa hati . 

TOODLES <3
Lots of love , Eika.