Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Friday, January 27, 2012

Im sorry .


Guys , first of all , aku mau cakap sorry dekat kamu :') k aku tak perfect kan, kita semua tak perfect kan ? tapi kita perfect bila sama sama kan ? k aku sayang kamu semua sangat . takda yang boleh ganti kamu k ? ingat tu :) 

Loves , kita ada banyak rahsia sama sama kan ? keep it k :) i trust you sweethearts <3 


Last , kamu . jangan tinggalkan aku k ? please ? even kita dah habis sekolah nanti jangan lupa aku k ? jangan lupa kawan kamu yang tak pandai diam ni , kawan kamu yang selalu tetinggal ni -.- and the most important is aku ja satu satunya kawan kamu yang jalan kengkang kan ^^ k aku nda boleh ubah tu , heheh :D kamuu , sorry sangat sangat sebab aku tau aku memang banyak sakitkan hati kamu kan , banyak salah cakap , salah buat . Tapi kamu tau kan aku tak maksudkan semua tu ? k aku nda mau pun sakitkan hati orang yang aku sayang , but like i said im not perfect k ? :) Lepas ni entah jumpa entah tidak kan ? tapi aku tau walaupun kita jauh nanti kita semua tetap dekat dihati kan :) aku yakin pasal tu . 

LAST , aku sayang kamu :) 
BFF <3