Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Tuesday, March 13, 2012

Jangan bercinta kalau tak mampu :)


JANGAN BERCINTA DENGAN SAYA KALAU TAK MAMPU SAYANG SAYA :) 

Untunglah single kan :D takda boyfriend . so ni aku tujukan dekat my future husband . take a note <3 sebenarnya , aku ni nampak ja dari luaran macam ni. tapi sejahat jahat aku , aku nak juga kena sayang. And one more thing aku ni kan cepat sangat melting dengan lelaki yang caring . grrrrrrrrrrr >< awesome k awesome. even he's not handsome as LIAM or ZAYN and others , seriously i dont mind pun. yang penting dia caring :D k itu sudah cukup romantik. Em , sebenarnya aku suka lelaki macam mana ? nak tahu ? nahh , baca ni . 

MOST IMPORTANT *caring*
1. dia mesti sportyyy guy
2. handsome ? tak payah lah sangat :) 
3. rambut mesti kemas . tak pendek tak panjang , yang penting cacak :D HAHA . K aku pelik . 
4. romantik for sure , HAHA . 
5. CUKUPLAH DIA ORANGNYA BESEDERHANA DALAM SEMUA ASPEK :D 

TEHEEE ;3 aku bukanlah memilih sangat pun. Cuma yang penting , kena jujur , ikhlas sayang aku. aku dah okay , tak perlu kaya , handsome semua tu . Nanti tua muka kering jugak kan ^^ watlek sudah.