Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Saturday, June 2, 2012

me me me (:

THIS IS ME : HELLO PRETTY SATURDAY (: 


Hello guys :D im back.

Malam ini , malam minggu . Malam ini kita joli ramai ramai ;p HAHAHA . cettt , mana boleh joli. Duduk rumah diam diam tolong mama lipat kain . Dah diam. HAHAHA . anak muda zaman sekarang kan , mana lah mau duduk rumah diam diam , especially time weekend. Pagi time matahari terbit dia keluar rumah , petang nanti matahari tenggelam belum tentu balik ;p kan kan kan ? korang lah tu. Aku budak baik , aku duduk rumah diam diam , tapi takda lah tolong mama lipat kain. setakat duduk depan laptop tweet 24 jam. lapar pegi masak maggi sendiri sendiri. then kalau borink pegi tengok TV . okay lah tu kan ;p at least mama aku still nampak muka aku dalam rumah. Walaupun mama sakit hati ;p hihihi . Sorry lah mama , anak mama ni memang pemalas sikit , tapi bila dah rajin tu memang bekilat satu rumah ;D lewlz!
kay , back to the topic . Apa topik sebenarnya ? HAHA. entah lah , kita cerita pasal hari ni lah k? Apa yag special hari ni -,- mana ada . Cuma aku dah habiskan bajet time cuti ni satu hari tadi . HAHAHA . lantaklah , habis dekat benda baik juga kan. Aku borong shawl tadi , hehe . Then beli baju dengan blouse baru. Also skirt panjang yang baru. BALIK RUMAH takda buat apa , sambung online . then ber-boogie with my annoying adik lah , apa lagi ;p HAHA , tu aktiviti wajib kami time cuti ni. Sampai makcik makcik sekeliling kampung ni dah borink tengok muka kami ;p soryyyyyy aunty aunty! lepas maghrib tadi pegi rumah my cousin ada birthday party ;D hehehe . HAPPY BIRTHDAY EVA NATASYA . thats all lah kott untuk hari ni . takda sangat yang special .


HEHE . k love y'ALL.