Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Saturday, June 9, 2012

Saya comel , kbye ;D



K awak awak sekalian :') Saya comel , tau tau ;p HAHAHAHA.

K , masuk part sedih. *feeling feeling* Aku dah nak balik sekolahhhhhhh. Sedih siot. Paling spoil tu. Aku duduk asrama T_______________T Apa lah malang nasib aku ni kan. Today is Sunday. We are supposed to enjoy our Sunday at home, Playing games. And maybe LEPAK-ing dengan kawan dengan MALL. kan kan ? Shopping sana sini. TWEET banyak banyak dekat rumah. Via , iPong, Via B-Beyh, Via Telefon Rumah. Ehh ? HAHAHA , pun boleh. K apa pun , aku sedih sebab tak dapat tweet T____T Facebook ? Errr , aku boleh hidup lagi tanpa facebook. #FACT. Tapi aku happy lah jugak . Balik sekolah Homework semua dah siap. k , malas fikir. Kesah pulak aku tak siap ? -______- K , dah dah. stop dengan emosi yang ntah apa apa ni.


Haaaa, Kau tu SPM . ingat study baik baik. Doctor wannabe ka , engineering wannabe ka. Semua tu kena study hard dulu. Baru dapat. kan kan ? ;D kata kata parents yang selalu terngiang-ngiang di telingaku. Ehh ? Ayat aku ? -_____- WTH. Hihihi. Tu faktor nak masuk asrama balik. Tu yang keluar ayat CANT GO aku tu . whatever. yang penting kena study hard lepas ni. Enjoy enjoy semua tu nanti k ? Jangan fikir sangat nikmat remaja tu. Lepas ni dah habis sekolah. lepas dapat result okay , baru boleh enjoy kan kan ? :D apa yang penting lepas ni kena study. Tak ada lah istilah study smart tu -____- panjang lagi masa , kena study hard juga. k ? Jangan tension2 . Suma benda buat kena relax. Chill chill. K ? lepas ni , balik sekolah . Takda dah bawa phone. Pulak ? HAHAHA . ya lah , sebab sekolah kami boleh guna phone time weekend. So , buat apa bawa. Sesungguhnya , diketahui ramai , handphone tu. Banyak PENGARUHNYA ;p Eventho phone yang ada torchlight tu. Hihihi. So , siapa nak contact dengan aku, Tunggu lah weekend k ? Tepat jam 10 pagi hari sabtu aku akan on handphone sampai lah , jam 5 petang hari ahad aku akan officially OFF :D Rasanya itu ja kott motivasi untuk post kali ni. Hati pun semangat dah ni balik sekolah . SEMANGAT LAH SANGAT KAN ;p heheheh. Chaiyo2 SHIKA !


Kejap , ada lagi post last before balik sekolah :D tunggu .