Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Friday, June 8, 2012

SPM drive me crazy .

 K , First of all , Assalamualaikum semua , HAIIIIII , Hello , YOO , WHATSAPP ? ;D 
*ignore muka annoying aku ni* ;D
GAMBAR SEKADAR HIASAN.

k , Hari ni tak sampai lagi 24 jam. Dalam masa tak sampa 1 jam lagi sudah pun menjejak ke hari sabtu. Esoknya ahad woiii. Kau sedar tak ni? Kau maki hamun macam mana pun. Bukan boleh ulang cuti dua minggu kau yang dah melayang tu. Tambah dosa kau adalah. Aku sedih sedih sedih. 

WHEN GO BACK TO THE SCHOOL. 


K , aku tengah takut ni. Perasan sekarang bercampur baur plus entahlah , otak aku macam dah tekeluar dari kepala. Ehh? Hiperbola perumpamaan aku tu -.- k , betul lah apa aku cakap. Belum start pun anjal dekat sekolah tu aku dah rasa macam nak mati study. Itu salah kau jugak shika , sebab tme f4 banyak main. K fine, itu aku. Still ada masa. Come on! Mula hari Ahad ni kena study baik baik. WAJIB.Lepas ni entah bila aku boleh jumpa laptop kesayangan aku ni lagi. Seriously -.- Sebab lepas ni ja , entah entah balik bermalam 3 hari tu pun cikgu tak bagi balik. Form 5 katanya. Okay , sacrifice for success. *pasrah* tinggal berapa bulan ja lagi habis sekolah kan. sabar lah , lepas ni kena hadapi PLKN tu plak. Dapat ka ? Ohh , EKSAH PULAK AKU KALAU DAPAT PUN -.- peduli lah PLKN tu , dapat tak dapat aku tak kesah pun. Sebab  bagi aku PLKN tu tak ada sangat lah. Jauh dari parents? Fuhh 5 tahun duduk asrama , tak cukup lagi ka ? Homesick. Pernah juga 2 bulan tak balik rumah. dah lah , malas cakap banyak . Sememangnya PLKN itu tidak affect apa apa pun dalam hidup aku. Dapat dapat lah , tak dapat  buat kenduri kesyukuran aku :P HAHAHA . LOL. Apa yang tengah menusuk jiwa dan kalbu aku , memenuhkan kepala otak aku , menyesakkan nafas aku sampai aku suka untuk bernafas sekarang ni is SPM. Whoaaaaa ? SPM BRO ! Gila kau. Letak muka dekat mana nanti kalau SPM gagal. Gila ? Tapi masalahnya macam mana n. Macam mana nak study. WAHHHHHH ! Tension gila dengan extra class yang dah aku rasa macam bukan kelas tambahan tapi kelas paksaan. Dari pagi sampai ke petang. PETANG? no way man . Malam -.- Nasb lah sekarang dah takda lah Homework (s) yang membebankan tu. Cuma class and kertas kerja yang perlu dibincangkan. Hope tu semua membantu nanti. Bila dah start Anja; nanti. Entah2 , bila tanya facebook tu apa pun aku dah tak kenal. Twitter , jangan burung peliharaan aku tu mati sudah. Tapi janga risau , Sekolah aku hebat. Hujung minggu boleh bawa phone :D jadi nanti aku bawa aku tweet lah. Siapa kesah aku tweet ka tak ? HAHAHA . Bukan twitfamous pun. Ehh , dah lari topik dah ni. SPM WEH SPM.

k dah lahh , nanti gila aku fikir SPM . KBAIII.