Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Saturday, December 19, 2009

ceritera diriku :)

photography Pictures, Images and Photos

continue ,

diri ku ? em , ntah laa aku pn netaw aku ne jenis yg camna , haha , jd pa lgy urang len , org xkan fham aku ne jenis yg camna , so ! dont try to judge me people !
aku ne jenis yg erm nath laa , tp aku bukn laa maw MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI okay! hee , fham bha kan tuu peribahasa , tapi apa yg betul tntg aku , aku ne jenis yg PEMAAF , aku ne wlupun hot2 ngan sepa2 , ttap juwa senang maw maafkn urang wlupun on the TIME ! haha . sbb aku fikir bwat pa juwa maw mrah2 urang , bikin hati tia snang sha , banar juwaa kan, ^^ so be hepy bha ,
aku ne jenis yg jujur juga laa , haha buleh laa dikatakn , SOMETIMES ! sbb aku en klu nda suka urang ckp trus2 , tp blum la lgy aku nda suka tuu urang tahap maw matii , wakaka , tp aku nda kan jujur klu aku suka kat sepa2 ! hee, i means BOYS ! haha ,. aku maluu , wakaka , klu kamu kenal aku cmna mmg kamu akn ktawa klu aku ckp aku malu, sbb aku ne bkan jnis yg cntrol2 , ! main lepas jak , hehh , tu laa keburukan aku, huhuu .
tp kan aku ne sbnarnya baik , hee :) jgan salah fham aa, aku ne kdang2 gila2 ckit juwa , suka cari psal am urang , hehh , tnjuk tambir kunun , pdahal trip sha tuu , bluekk , pg matii laa :) hee , gilaa2,,, tp kn aku ne suka bha kawan ma suma org , tp org sekelilingKUE ne yg suka wrong mistakes ma aku , haihh , akmuu pasne fikir sh abha positif sal aku , da pa2 msalah , tnya aku sha , no need to ask sepa2 klu maw taw pa2 sal aku atau bnda2 yg brkaitan ma aku .
sbb teda sepa yg prnah tau atau fham sepa aku , okay! take a note bout diss . cuba kamu fikir sepa maw kan kena pndg2 hina , kamu tia maw bha kan , naaa! gtuu juwa aku , aku nda suka bha kena ckap2 urang ini ituu ini ituu , aku tia suka dan aku tia maw sgat2 ! hurm , kamu taw ka btapa susah nya hidupku tahun ne , mengharungi pelbagai rintangan dan HALANGAN ,
ceeeewahh ! ahli falsafah ne ,
tepa laa , skali skala: )hee ,
urm , then kan ... klu kamu ada pa2 nda puas ati cakap ma aku , no need to tell sepa2 . sbb ituuu tmbh mengaibkan , klu bnda tu btul tepa juga , klu tidaa cmna , nahh ! cian juwa tu urang len yg kena gtuu kan , kan ?
so ksama2 laa kita jga hati masing2 ,
if ada rasa2 msalah tuu , cpat2 dtg bncang bek2 , keyh ,
hehe : )
aku teda mksudkn sepa2 dlam ne BLOG keh , sbb bnda cmne mmg byak suwa brlaku di kalngan manusia d dunia nii , banar indaAA , ? hee , jadi sama2 laa kita membanterasnya !
yaaay !



hee ,

okeh !
sesungguhnya post ini tiada berkaitan dengan yang hidup mahupun yang mati , marilah kita sama-sama jadikannya te;adan hidup ., wakaka ! :)
triiiiip ,


keh laa ,
assalamualaikum ,