Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Friday, December 18, 2009

my life is under construction

bright Pictures, Images and Photos


assalamualaikum . hee , aku rasa post ne mybe pnjg ckit , eya laa tingu sha title nya tuhh , serius tuu genk !
first , aku maw ckap yg aku rnduuu ma dua urang ne c faylee ma c aren , hehh , lama suwa tia chat sama2 , huhu , tp nda paa , kami buleh cntact guna HP bha jugaa , ane tah ne c fylee pg miri skrg , susaaa maw cntact , gy pun xmas kan mlas maw gngu , hee:) dya msti bz sha tuu mmnjg , okeoke ! we continue our story ,


hmm , sbnarnya aku ne single bha hee , teda taken2 , jgn kamu rsau aku nda tipu2 ne dlam blog , oke ? trust me sha n u will be okay , juz read :) aku saja sha tuu trip2 dlam FB , ckp taken sbb ada bha tuu urang suka kcu2 aku , jd aku nda suka jadi ituu sha laa penyelasaiannya , tp mimang laa aku ada suka ne budak , hehh baru sha bha kami kenal so tia tfkir gy apa2 , okeh ? positif ! haha , urang tuu dirahsiakan teda urang len yg taw kcuali c aren , :) keep the secret hunn ^^ . aku nda taw sepa maw pcya skrg ne , sbb tu aku ctaw aren sha , ee, pada sepa2 yg rapt ma aku , eyaa , aku trust kamuu juga , tp bukan nda maw ctaw , blum smpai masanya bha , aren aku ctaw sbb dya kenal tuu urang , hee , gy pun mimang juwa kau cya ma eyaa , kehh ,
pa lgy aa maw ctaw sal aku , huirm , hidup ku ? huh , mcm tuu title laa under construction ,
kamu taw pa mksud tuu ? kan , kan, hee , hidup ku dlm pembaikan , aku berazam maw tukar laa style hidupku yg teruk ne kpda yg lebih baik , bukannya PERFECT keh , aku hrap orang sekeliling ku inii akn sng dgan aku , mlas udaa maw gaduh2 ma urang , nda bek bha , nnti klu sudaa mati bkn dikira juwa tuu sepa mnang klu gduh2 , bnar indaa ? hee , aku maw berubah ? erm bnoleh laa dikatakan gtuu , hmpir2 la juwa tuu mksudnya , erm , akceli aku nda suka bha maw marah2 sam urang ne , tp pa juwa bleh bwat klu tuu urang cari psal , erm , soryy aa kat urang tuu , fham2 sha laa, len kali jgan sha kaw cari psal ma aku, be fren ? oke bha :) aku ne bek , wakaka ,


kamuu , jap aa , ada hal jap , nnti kita smbung
mlas maw smbung di post ne , hee ;) bidaa,
stylo bha ckit , ehh , tata