Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Friday, December 18, 2009

i hope i can ,

ICECREAM CUPCAKES Pictures, Images and Photos



hye ppl , erm , neway u all see the cupcakes ? hee , cutee rite , i hope i can be like that , haha :) what cupcakes ?no , bukn sya maw jdi tuu cupcakes . hehh , tingu bha sana , becintan - cintun kan eyaa, naa ~ ituu ;a sha yg sya maw , bkn maw jadi tu cupcakes , haihh , ada2 sha laa kamu ne,
FYI , im still single laa , mgada2 sha tuu d FB , kmbang2
sepa maw mrah ? eh , suka ati laa bha maw ckap2 sya taken sana , tu my page juga , bukan kamuu pnya , naa~ suka ti laa sya maw post pa2 sha,
okeee ! ITU AKU PUNYA FB ,

heyy , stop laa maw judge2 urang ne , aku taw bha aku ada juga kdg2 nda suka ma sikap urang , tp than2 sha laa bha , jgn laa maw ucap2 tu urang nnti kita kena blik susaaa,
tp nnti urang stil juwa ckp aku jhat , hehh , pa bleh buwat , biar sha laa
my life is MINE ! haha ;)

keyh laa kamuu , nnti gy ta crita keh ,
eh, eh , before telupa.
jam kat aku punya FB ne nda bnar bha ,
jdi suryy aa ,
hehe ;)
ituu sha pun aku mw ctaw ,
apa yg pnting kamu truskn baca my blog okeh !
stay tune ppl ;)