Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Sunday, January 31, 2010

who's holding my heart now ?

hurm , neway bdasarkan title tuu teda sepa pun yg bleh jwbnya dengan tepat skrg . hmm , termasuklah aku sndiri , wlupun aku mngatakn aku ada suka sumone ne ., tp susah utk aku mndapatknnya , bkn apa , juz llaki ne bkn sng nak caya , bkn kata laki jak yg menipu prempuan pn ada , tp aku btul2 syg kat laki ne , huhuuu ,
aku tak taw laa apa yg sdg aku fkirkan skrg ne ~ sedih x jugak , hepy lagy laa tak , confuse ? maybe . hurm , knapa mesti aku ? mm , tp inilah takdir dari Tuhan , kita x bleh mengubahnya kita hnya boleh merancang DIA yg mnentukan sgalanya . aku harap pasne xda pa2 yg mghalang ku untuk trus mneruskn hidupku dgan tenang . wlupun org ckp xda sepa pun di dunia ne tidak akn pernah menghadapi kesulitan , tp aku prcya kesulitan tu dtg jika dicri , kita berakal pilihlah jln yg terbaik utk diri kita , btul tak ? :) wa , berfalsafah jak aku klu fikiran dah melayang ne taw. tp x palaa apa pun kamu nak ckp sal aku , ini diri aku ,
aku tak mencemirkan diri org len dlm diri aku , tp inilah aku yg telah dilahirkan sebegini rupa , jika salah seorg dri kamu dtakdirkan utk menerimaku , aku hrp kamu dpt menerima ku seadanya tnpa rungutan dan hinaan , aku dah serik di hina dan menghina , biarlah kita sama2 syukur ngan pa yg ada , bleh bha kan ? hee :)
aku tak taw dah nak ckp apa malm ne , nak ckp sal llaki tuu ? waa~ skrg dah bhya ne :) haha , fham2 jak laa knapa , duhh , dunia internet bkembang luas ey skrg ! pas sorg , sorg gy yg mnceburkn diri dlam dunia online ne , tp xpa laa , gy pun best bha ! hee ;) aku baru jak abis buat peta geo tdy , waa~ pening kpala aku dibuatnya , 9 peta aku nak buat ,
hee , tp tak laa lukis tekap jak , ahha ;D trip susah bukan sal apa tuu , malas bha , penat gy arie ne satu arie bejalan2 ,
eyh ! tiba2 teringt sal dya , anyway CONGRATS ! napa ? adalaa ;D , biarlah rahsia .
hee , keyh laa , nnty gy smbung , aku nak tgok tv luu ,
hee , aku ne sal update blog mmg rajin gylaa . heee ^^
keyh byebye .



STAY TUNE