Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Friday, February 12, 2010

i think ......... ;)

heyyy yoo ~
assalamualaikum suma ,
huuu ,burink laaa , anyway aku kat rumah skrg ne , nnti2 sya upload some pic aa maw aksi tingu kamu sha ,
hee ,
burink sudaa ne my page teda pic2 ,
ehehe ;P
anyway, im fine sha bha cne ,
nada pa2nya yg special gy ,
haha , i have sumthing to tell you ! ;)
hee , akceli aku pn nda sedar ou benda en ,
neway bulan 2 udaa skrg ne ,
thats mean , sudaa 1 year aku tidaa kapel , ;P
erm , hepyy ? besa jak laa ,
neway , berPUAS HATI LAA JUGAK :) sbb boleh tunaikan apa yg sumone tuu maww ,
hurm ,
sbnrnya , klu ikutkn hati nak juugak taww akpel ne ,
hehe ;)
tapi apa bleh buatt teda sepa yg maww ;p waa malu eyh ~ wakaka ,
tp pas tefikir 1 tahun daa nda kapel , apa slhnya truskn jak kann , i hope ~
waa ~ rsa puas laa jugak hati ne , sbb aku bleh mmenangi CABARAN tuu ,
haha ,
ada2 jak laa c shika ne taww ,
maw kapel pun ada cabar2 ou ~
ishhh , tp tidalaa ,
stakat ne blum ada lgy aa yg cabar aku utk kapel ngan sepa2 , juz ituu cabar smpai bila aku tak kan kapel ,
haha ;D
dahh laa tuu , penat udaa ceta sal tuu , fham2 sha laa kamuu aa ,
what ? him ? haha ,
ignore jaak ,
mlas maw fkir sal tuu sumaa now keyyyh ;)
study pn blum pas ne , maw fkir sal kapel tahh plang ,
nda pyh tahh shika ,
bhah keyh laa korg aku ma wgy jogging luu aa ,
maw menyihatkn diri yg tgah sakit ne ,
hee ;p
okaaae , tata ,
assalamualaikum ,