Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Saturday, January 29, 2011

Todayy , todayy :)



Hello u all :) jumpa lagii hari ne . 
New post now ~ hmm , nothing special jgak , and now post on evening jam 02;53 pm :D 
penat ne dari tdy duk depan lappy jak , nsib HW dah byak yg cyap . 
hehe :D nty jam 4 stgah maw pegy jogging la , dah ampir seminggu dah escape training , wahahaXD 
ckap la aku rjin ka apa ka , waaa , aku hanya training tuk rentas desa ne jak , pasne xda makna aku maw training arie2 camne :DD hehe . Ohh yea hari ne bgun awal pagi la jugak . jam 8 dah bgun . then kemas rumah jap . pastu becyap maw pegy kenduri kawin . i hate kenduri kawin u know . tp pa bleh bwat tpksa la jugak pergi kan ^^ heee . makan byak . ada dua kenduri , dua-dua aku mkan . peduli apa ^^ HAHA XD gemuk pun gemuk la . klu boyfriend lari sebab GEMUK , biarlah dya , tu maknanya dya ta ikhlas dgn kita . hehe , but i noe he will NOT :P Ermm , oh yea , u know , semalam b/out bha . then pas jak terMATI tu lampu aku trus lari pegy blik mama ^^ ketakutan . Kan ak tdur surang . nda suka eh gelap-gelap :( i hate it . 
Kehh la tu jak dulu cer , nty ada bnda maw crta , aku post gy k :) love yaa <3