Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Friday, January 28, 2011

True Love :)

Im in Love :)

Heyy readers , here i come again :) soryy , lama dah x update blog ne . Teyda masa bhah , amat buzy dan ne baru jak ada balik malam 1 week , CNY kan :D happy la ne bleh balik . Penat dah tekurung jak d SCHL tu , bru jak 1 bulan rsa cam 1 tahun dah ctue . HAHA .

Hmm , im in love ? wakaka XD cinta itu buta . kita hanya mampu merancang , Allah yang mnentukan ^^ . so i will never stop to pray to Allah for the best MARRIAGE PARTNER . Perjalanan hidup aku masih jauh , maybe aku bleh ckp aku syg dya skrg , dan maybe dua , tiga tahun akan dtg , Tapi sepa tahu apa akan jadi esok , lusa , minggu depan atau tahun depan , kan ? So just be ready :) Jjujur , aku mmg syg dya , syg sgt :D Aku harap kami berkekalan . Dan ta mawu la apa-apa benda buruk jadi antara kami , biarlah huungan kali ni hubungan yang diredai . Ohh yea ~ Homework banyak gila tem cuti ne , dapat boyfren baru la aku ne . CHEMISTRY , PHYSIC , SEJ , BM . Tu jak yg blum cyap :) alhamdulillah yg len dah awal bwat ~ hrap2 bleh cyapkan sbelum hari JUMAAT. huahua ~ sbb hari jumaat tu aku dah start training RENTAS DESA . and i hate it so much ! =='' xpalaa , nnti abis rentas desa ak x nak lari . HAHAH XD camping f4 plak clash dgn program rentas desa tu , ish sedihnya , x taw la bleh ikut atau x camping tu , tp klu ikut pn tggal satu hari ~ huhu . sedih ne ahh -.- Alaaa  maw update blog batch lu lah , byak dah tu c syu upload gmbr ^^ hee , keh la . toodles , esok-esok lagi aku newpost k , maybe esk ktorg hanging rmai2 , SMITHS DAY ~ hehe :)
okay , love ya <3