Im Rashika. Seventeen and awesome. Directioner. only believe in Allah.



Sunday, May 27, 2012

HAPPY BIRTHDAY :D



16 MAY 2012 :)


peace dengan mata yang tertutup
kurang hajoooooo :D 
haaaa . kesian kan aku -.- 
Ya Allah , sedihnya . HAHAHA
dah lah , stop please. Aku malas cuci baju siot -.- 
First shot -.- plus yang MELAMPAU. 


HAHAHA . kesian kan aku , k entry kali ni pasal 16 mei :) what ? hari guru . yeah hari guru a.k.a my birthday. HEHE . memang macam tu , every year sambut birthday sekali dengan hari guru :) tepung yang dorang sumbangkan tu pun tepung hari guru , sabar ja lah dengan kerenah kawan kawan aku ni :P nasib lah tahun last kan . masalahnya , asyik aku ja kena yang paling teruk ni. form 2 kena minyak panas , colgate and blablabla. tahun ni lagi kamu seksa aku -.- huuu PASRAH. *lap air mata* hihi . nevermind lah its an experience . sumpah susah cuci tepung dekat baju ni , nasib ja lah baju kurung cotton aku pakai malam tu , senang sikit nak hilangkan. tapi tudung ekin yang serba bergetah itu , HAHA . maafkan aku , aku terpaksa membuang mu ;p sumpah nda boleh cuci gila dah tu . thanks for the wish bestfriendsssss :D 



I WILL REMEMBER THIS MOMENT FOREVER <3